Saturday, May 8, 2010

MOTHER'S DAY

ha tanggal 9hb Mei ialah HARI IBU...
sok lah ary nyer ye kawan2...
tp xken lah ary tuh nak sambut ibu kitew enn...
hari2 kot ari ibu...

nak citew pasal ibu aku....huhuhuuu..syang gilew kot weyhhh..mnyak perngorbanan die da wat ...lagi2 sejak ayah aku meninggal..miss my dad MOHD NURDIN MOHD NOH damn much..so tinggl lah kami bertiga continue our life...pahtuh hamek adek aku tercampak ke SARAWAK aku PENANG..ibu SEMBAN..xjauh lah plak enn..sume berlaku lam masew yg serentak plak tuh..tyme tuh mmng sadey gilew ahhh..kene berjauhan ken...dulu matrix pon aku dpt N9 dekat jew ngn umah every week balik..cume aku kene strong kot..law x lepas neyh mcm new masa depan kami enn..pahtuh aku sulung hurmm...i need to be there..sbb tuh aku neyh men gedah jew mende aku nak wat..n apew yg aku nak tuh aku tetap nak xkirew apa pon...aku usaha lah dengan apa cara sekalipon...yelah sampe bilew ibu aku nk tnggung aku enn??org yg dah jage aku neyh haa..ye aku taw aku bukn lah bek sgt suka carik pasal kot..yerkk!!heheheh..ye kot...hahaaha...xpew2 ag ckit jew nak habeh blaja pahtuh nak duk ngn ibu balik...weeee=)

hurmmm pengalaman neyhh...aku hengat kot ibu citew ahh...akulah manusia pling DEGIL N BEGA na kuar...ha tuh kuar dr mulut ibu k...tyme nak bersalin lah..yelah dah overdue dr date dimana waktu harus muncul di dunia...hurmm berbotol2 air kene masuk lam badan ibu nak force aku kuar ken..tp xjalan gak...then dtg lah segala nenek2 wan2 dari kg aunty2 n uncle2 sume lah tolong baceken doa agar aku ley kuar dengan selamatnye...then doc ckp kenot wait dah..tkot aku lemas...da prepare da sume..yup kene OPERATE...then ibu ckp suddenly aku xsabar nak kuar plak..keluarlah aku dengn normal...ALHAMDULLILAH...law tak xnmpk lah aku dunia neyh enn!!

yup snyer aku neyh sungguh lah degil je ken...KEDEGILAN aku sungguh terserlah sampe sekrng n susah lah aku nk ckp NO ken!tp masew kecik2 ag dsyt...hehehehe...mnyak jew pengalamn kot...neyh aku citew lah satu...aku ngn adek aku slalu jew gado..yelah da kami 2 jew.ngn die jewlah aku ley gado..then gado plak lam kete..kownh byngken lah xgoyang lh plak kennn dah lah kat highway laju kot...then da bnyak kali kene warning..STOP FIGHTNG!if not i drop both of u here...here tuh maksudnyer kat tepi highway k...ha kami hengat ibu men2 jew...sekali hamek ibu benti sungguh...ha PADAN MUKEW!tanpa ibu berkatew papew!trus nanges dua2....hahahhhhahah....memang klaka ahhh...hhaahh...adoiyaooooiii....apew BEGA punyer anak!!huuhuhu

papew pom thanx bu..
im gonna lap u foleber ahhh!!!
tggu begy balik k!tkitew mkn BESAQ k!

malas nak edit!

No comments: