Saturday, May 8, 2010

HERE I AM

now fenat2 aku semakin bertmbah!tido tady sungguh lah tidak puas ken!bgun2 kene gie training kot..aduh hengat nak sambng jew tido tp disebbken mereka sudah mengethui kepulngn aku..dengan pasrah nyer aku pgi...tuh yg aku melambtken kehadiran aku kew traing..tp aku asew slalu jew kt aku lmbt...heheheh...sowy2!!kelam kelibut gak ah bawk kete...yela bukan lmbt 5mnit...stagh jam kot!gilew xsenonoh..

sampe2 jew..huh!KEJADAH plak xstat ag traing ken..punyelah aku serabut dngn bawak equipmnt aku smpe aku nyer tool beg trtngl kot!dtg2 wat aku xdew mood..sadis tol...dah lah da lame xtraing so ttbe cam xbese plak nak kene wat ape sume...grrrr!!!sumpah its such IM LOST weyhh!buat sume xkene...xpew2 sib bek alasan aku kuat kot...lama dah ken xtraing...around one n a half month weyhh!!nak ketchup tuh...perghh n sumpah aku pancit weyh!tp xpew BOTAK n others wat aku ceria semula!RINDU dak2 neyhh....weeee=)

oh kepada si BOTAK!!
(yup die masih botak xsuke ahhhh)
caiyok2 exam sayang...
GUD LUCK BRO!
senang jew enn2!!!
pahtuh kitew enjoy

traing 3 jam...abeh jew traing adew owg lanjew mkn...weeee=) thanx2.....satay n ns grng ayam(benteng)...BEGY ko sudah tentu jeles ken...hahaahha...siap lanjew kot....hahaahhahaa...xpew aku tggu ko balik neyhh haaa...mnyak stowy aku nak citew...ag2 pasal MINAH LURUS tuh....hahahahaha...kelakar jew aku asew peristiwa yg berlaku neyh kasihan...daa2...lantaklah abaikan...nnt aku stowy...MENGONG!cepat lah balik ngokkss!fenat aku tggu ko neyh haaa...


akmal me n begy

No comments: