Friday, September 7, 2012

Sume Dalam Satu

Assalamm...

Oishhh sungguh lama xmncarut disini even hari2 aku ngdap laptop neyh haaa....nk kata bz memng xla...cuma kemalasan yg melmpau...bila nk update adew jewww kekangan...katil suke jew panggil2 aku...haissshh! aku mana ley than dugaan tuh..hewhew :) hurmm Seblum raya ag aku last update..wish raya pom x kan...So kawan2!! SELAMAT hARI RAYa . Masih berada dlm bulan syawal walau da dkat hujung2 kenn..So entry aku neyh sume wat sume lam satu sbb aku mls sngt nk citew..hehehe :)

Time Raya hari tuh




Seminggu pas tuh aku gie make gulai kat rantau pnjng..

Afiq & Azmani




Habeh daaa xdew mnde ngat aky nk citeww....aku baru pas balik interbieww takdi..huhuh..tp simle jew...aku plak freshy dia mcm terkejut...peluang tuk aku dpt ntah lahh..sbb bila aku gie sana mcm xdew kaitan lansung jewww kat sana..huhuh.. papew pomm adew rezeki adew lah saya disitu :)

1 comment:

Ayu said...

Gud luck!klu ader rzki, sure dpt keje, :-) slm kenal dr YM.:-)