Thursday, August 2, 2012

Keadaan aku sekarang

Assalam kawang2...

Lama da aku asew tinggal kan blog neyh...mcm xdew apa aku nk hujahkan dalam 2nd dairy aku nyh haa..Sbb apa?? Sbb aku mnjadi manusia yg sngt lah pemalas skrang neyh...Habit yg sangt xbaek untuk kehidupan..lagi2 dalam pose nyhh..sngt x reproduktif cara idop aku...

Since aku balik ary tuh...yg aku thu buat mkn tido msak...tuh jeww kemas umah Masya Allah pemalass gileww..slagi MEM besa kat umah nyh xpot pet slagi tuh aku terconggok jeww depan tb, atas katil, phtuh masak...adoiyaii!!Neyh pom baru mandi even da bgun awal...awal kew??hikhik...awal lah kot bg aku...haishhh!! sapew lah yg dapt aku nanti....

Ibu ajak kuar pomm aku asew mlass kot...asew nk duk umah jeww...heaven jeww aku asew..
hewhewhew..yewlahh sblom nyh bgun2 kene gie kelas..phtuh masuk lab sume..skung NO MORE for tyme being lahh..mana lah thu kot adew plak rezeki n niat nak smbung mnyabung neyh.

owh seriusss aku mcm xthu nk wat pew....kebanyakkan mbe aku tgk da apply keje?adew yg dpt keje da pomm..aku??SPA pomm xhabeh isi ag??ashanew tuh...Sorry mom sbb asew nk duk umah smpai grad. hewhewhew...

Ok lah nk carik keje jup lah....

Bai :)

No comments: