Thursday, March 31, 2011

REQUEST OLEH ZAKKINA WATI

haaaa taraaa.....makcik kina yang nk sngt suh aku wat enty neyh haaa...
taaarrrdaaaaaaaa......

 heheeh..puas yeww anda fofular da kt diary si yaya neyhh..

xdew ahh semalam aku adew MAJLIS ANUGERAH SUKAN USM...so yg dijemput hnya lah kapten dan hnya perima anugerah..huhuhu...so aku pom pergi lah mkn malam kat hotel bayview neyhhh..mknann memng cap A++ ah kat cny...mana tak nya table aku mula2 jew 4 org duduk......actually dieowg da seting ken tmpt dudk..so aku nyer table aku sowng ppuan pahtuh aku xkenal yg len...sib bek lah HERO yng xberapa nk HERO neyh dtg....terbaek ahh ahh ken kami melahap...lagi2 si kery yg kuat mkn... 

lauk yng dihidangkan ialah:
ayam sweet sour
soto ayam
,ikan siakap merah steam + ns grng telo bilis
isi sotong ketam bakr, udang steam +mayo+fruits
mixed fruit cincau

MABELES X??? 

meh jamah gamba plop...

 baru trip pertama

 wink2 =)

 my coach~~nana

 jeng2....oppppsss

penasihat teeeettt~

OLAHRAGAWATI KAH AKU?????
hahahahaha semestinya TIDAKK~~


and...and.....and...... aku dpt daa tempt LI......


and and and......ttbe jewrkkkkk>>>>sayang awop kitim...hehehehehe..toceh2~

No comments: