Monday, March 21, 2011

MENYEPIKAHHH???

gilew lama xhupdate ennn...
lama sungguh aku mnyepi neyhh..
busy doehhhhh

honey mun ngn mokkss

neyh meh aku sambung stowy..busy jew kot se 2 minggu lepas...test asngmnt pahtuh plak duk kalut ngn LI placemnt...aku yg xdpt2 ah...menjiwa lah aku weyhhh...pesal lah sume org buley ennn..masih dalam keusahaan..minx2 lah adew rezeki kenn....

then melepaskan ketensionan aku neyh aku pom menjelajah ke SUNWAY bersama kekanda kitim aku neyh haaa...tp snyaer bukan gie sajew2...aku gie adew game sana..pahtuh plak xlepas final....PERGHHH.....mnyirap jew aku henn..xpew2..dengan itu kami pon mnjoli yg xbapew nak joli...sbb ongkos xkepuk2....hehehee :)


lokasi aku pon bowling jew lah xgie mana pom....huhuh...yew ahh adew au nk gie sunway lagon kjan kot..cam membazir jew gkalu xdpt nak men sume tuh...owhhhh tidak...neglast duk bowling jew lahhh...

=)


 bila dia da masuk payah nak bawak dia kuar dari bowling

 my minah supir

 stick senget pom bola ley inn k

pedih xhengat ah jari aku neyh haa

ha neyh meh aku stowy kalu aku gie jalan mana2..feblet part aku adalah mkn...xdew mende laen yg aku suke slain makan..tuh jew yg aku nk lahhh...dan itu lah yg mnyebabkan pewot aku semakn ke depan ...pipi semakin menebal....muntut semakin berat...adoiyaii..

mari saksikan even aku xhamek pom sume..

 ns hayam penyet...

ayam kering kontang neyhhh

 round ke bapew tah neyhh....

haaa sehingga beliau sendry xmampu mnyuap lagi

tp licin jugak neyh haaa

finish daaa....

p/s: hope sngt dpt LI skung neyhh..adoiyaii~~

No comments: