Sunday, December 5, 2010

MAHA 2010

korang thu tak MAHA neyh kejadahnyer??xthu hurmmm ur so sadis..la pergi meminta bantuan en google k aku mlas nk bgthu..xdew ary jumaat aru tuh aku gie ah sana..budget xramai org ah ken..ari bekerja kot...tp bila dtg humangaihhh....mnyak nyer semut2..adoisshhh parking xhengat ah jauh..tp TRAM disediakan..haa sonok jew kot naek..lah mcm kita gie zoo tuh nek train..tp kali yg bawak kita traktor besa k..aku sangat2 excited asew mcm duk kat kg zimbawe yg kalu nk gie mana2 kene nek mende tuh..

kat sana mnyak gak ah pameran dia sonok2..aku sukew..the best hall is AGROBAZAR mkanan.perghh sume mende dia suh aku test...hahaha...puas jugak hati aku..huhuh..dri lapa menjadi kenyng ditmbh ag merasa mkanan itu sume dan menjadi kenyang lagi.mari kita saksikan ketika aku barada di lokasi pengambaran.cett! koya artis plop..hahha

 maaf ibu tertinggal plak enn...

panas tuh memang xtipu..

 kekuyupan

 besar bai buah dia...xpasti cempedak ke nangka??haha..


                                                         
  MAKANAN! memang mantap

 ibu pencilok my feblet mee bandung..fuh walla beb rasa dia..

pahtuh balik mcm da xdew kaki da aku rasa.jauh gak ah jalan pusing2..sbb tadi aku ckp dia mnyak hall enn..aku dengn perut penuh tuh nak berjalan pulang..perghh rasa mcm abang tolong bawak saya..kete sorong tayar satu pom buley abg!hahaha..but one thing aku xpuas hati ialah aku xjumpa yg bahagian binatang2...rupanya da sampai umah bru thu dia adew kat pin2 laen..kepada sesiapa mahu pergi tgk binatang sila ambil pintu 2.terima kaseh!



sayang maen molek deh pete neyh!gud luck..
jange bg bolos yo be..
lokasi nya stadium hoki DBKL Pantai..
sapo dokek silo sokong pehak den yo
(its like N9 vs KLATE dialek)

4 comments:

atan ahmad said...

New Post:Awek Kencing Dalam Seluar la Pulok....!!
New Post:CELCOM Promo
New Post:Tips Jimat Minyak....

Tak sanggup pergi tempat crowded... huhuhu

yayahidayah said...

hurmmm masa pergi rtuh xramai org..tp 2day closing konpem ramai!

Aimy Yasmin said...

weyyy... aku baru nak g arini.. jom la pegi lagiiii.. huhuh

yayahidayah said...

perghh..ary neyh aku merayap ke melake!