Wednesday, December 1, 2010

DAN REZEKI LAGI!

da kat seminggu aku kat umah da beb..makan tido makan tido..tuh jew aku thu wat skung..nak bermaen kew hapew kew xdew geng.aisyah gie kursus..adek aku plak nak ajak huh! pemals ya rabbi...thu nak gemok jew..tp masalahnyer aku neyh haaa.semakin dan semakin membesar.gilewss tuhss lesss!

berbalik kepada tajuk...semlm aku gie ah join game dengan tanpa membawa harapan tok menang k..yea lah berkurun plak aku xtraing xmen sume...da neyh plak adew penang pesta ag xlama ag...ohh goshh asew xsaba nak gie penang gak asew nyer dpt jumpa ngn CIK ABE aku..pergh sukew2!be jgn balik dulu deh...tggu i dtg k..

dan ag skali berbalik kepada tajuk aku pom bermain ah dengn selamba nya..dengn abg ijai plak coaching aku tuka neyh btol neyh..mnyak salah kot mnyak aku kene work out beb.and then ahahaha...AKU MENANG plak enn..ahaha..tuh yg xley blah tuh...men g2 pom ley plak enn..

da xpayah nak kira bapew helai aku dpt dew ken..adoishh!

aku da guna da sparuhnya...malam nyeh plak ibu nk mkn sate...wuut2!xsaba da...da2 bek aku gie mandi semyang sume...my buncit pom da bisng2 suh menyetalkanya...da bye2! wa cow dulu!

AKU RINDU KO BUNCIT

No comments: