Sunday, October 24, 2010

SAMPAI LAH SUDAH

auuucakkk!
yayahidayah muncul kembali...

cettt..koya popular plop aku enn..xdew ahhh aku neyh bwu jew sampai neyh haa..dari semban ke penang..yes aku paling xsuke snanyer kalu naik bus pg...sebb sumpah lambat gilew k.bayngkan gerak dri semban kul 12.30 tp kul 6.30 bwu sampai...cube kalu aku nek bus mlm...hurmm betapa hebat nyer bas tuh berlari dari kul 12 sampi penang kul 4.30...biar pon laju aku tetap suke...


kalau lah adew bus neyh...xsampai 5 mint aku sampai FINLAND!

hurmm bakal mendatang tuk aku minggu neyh adalah
KE BUSY AN

ha menci2....

KENE SUBMIT
dna & metabolite (PCR)
psycho report
lab report bioreactor 
(sumpah manyk graph kene plot dan no excel2)

TEST
bioreactor operation
pharmaceutical biotechnology
tissue culture technology


MEMANG DEATH
MySpace

 TP AKU AKAN BERUSAHA CAIYOK2!

MARI MENUJU KE HADAPAN~



No comments: