Tuesday, September 21, 2010

SETIBANYA DI USM

ha aku sampai je penang neyh pagi kot...lam kul 4.30 g2 ahh..awal x awal sgt coz amek pasnger lain kat kl..then xhengat ah plak sejuk lam bus tuh enn..adoiyaii...dengan barang bnyak lak tuh..sib bek xdew org duk sblah ennn..nasib lah bek aku ley letak c2..kat bawah sume beg besa2..aku pon ley masuk ah lam beg tuh..hehe..

ha mmaf ibu lupa nak gthu ibu bahwa anak mu dah sampai..yew ahh xken nak msg pagi2 enn..pahtuh plak balik jew trus wat kija xley tido..ha rajin x?neyh namanya agak wat tabiat ah bg aku enn..pahtuh membuta xhengat..da tuh bgunn2 jew..as usual merayap ahh apew ag...hehehe...perkara biasa k...gie teman nuar beli laptop..kery dapt speaker..en jamie pom dpt apw yg dia nak...

pahtuh smbng plak kat qbay...selepas memuaskan nafsu melahap tgk PIRANHA..ha thanx kepada yg selalu beli tiket tok aku..suke ;) t aku lanjew ko k awek arjuna oii...tgk nama pakwe dia memang btol ARJUNA siyes aku x tipu...thanx sesngat..

dah tuh penat lah konon si nuar ngn kery...haa balik lah mereka..da tuh aku mnyambung perjuangan aku habes habesan bersama en jamie...gilew cube lah kali s2dy kami menggunakan perumpamaan sebegini enn..hoho!jauh kot aku berjalan..penat2 tuk ary tuh enn...tp aku puas sbb bershoppng lah jugak aku...nak patah gak ah pingng aku enn...huhuhu...


IM HAPPY SAYANG!
 thanx

p/s: sedang berusaha menyiapkan lab report yang aku sendiri xthu apa yg nak explain neyhh..lama kot aku carik ilhamm.adoishh~

No comments: