Thursday, September 23, 2010

MINGGU APA NEYHH???

aku xpasti apa yang telah kat berlaku kat minggu neyhh..keje xhengat punya melambak..ary neyh baru rasa relief ckit ennn...dengan ketiduran aku bersambung2 sehingga aku lupa NASI tgh ary aku...slalu nyer xken aku lupa amek LUNCH aku...tp tuh lah dengan mood yg ttbe cam haram jew...vongoksss~


PSIKO ASAS
presentation jew...assngmnt lambat ag anta..tp adew peristiwa LUCAH yang melampau telah berlaku kat cny k..ttbe dengan sendry dr xcuak presnt trus aku ketar2...sengal2..xdew ah aku ternmpak sesuatu yng xdijangka..xpasti lah plak enn samada kantoi kew atau ttbe mende tuh bley muncul...tp mustahil lah plak alasan yang diberikan sbb virus..adoishhh...XLEH BLAHH...camna lah aku xketar nak present....vongokss~

DNA & METABOLITE TECHNOLGY
present adew 2 tok lab ngn kuliah punya..pahtuh kene plak anta lab report yang snyaer aku sendry xpaham lab yng aku wat tuh..dah present bru nak thu apa yng berlaku senget tol lahh...maaf DR ROSMA...after this i will do my best for all my work...i wont play2 anymore..hope so!

BIOREACTOR OPERATION
yang neyh plak sok test dia..satu hapak xbaca ag..kalu test dia meng lah sungguh susah and markah yg bakal diberikan...HALAMAK!perghh memng agak tersentap ahhh bila melihat nya..sungguh lah strict..xkesah lah papew pom..next 2 weeks adew lab ngn dia seminggu..kene overnight kat lam lab sbb buat fermentation..perghh kecuakkan bakal berlaku...pahtuh report ag...alahai..mengapa???

PHARMACEUTICAL BIOTECHNOLOGY
ha yang neyh hurmm kat skewl farmasi..paham2 lah budak2 dia mcm mana kenn..buat kje suma nak cepat jew..sungguh lah berbeda dengan aku neyh haaa...asngmnt yang kene hanta...pahtuh presnt next week..n fyi aku akan jarang pergi kelas neyh sb sungguh lah buhsan...if dia da tuka lectr bru then aku sambung tok ke kelas semula....INSYAALLAH....

HEAT TRANSFER & TISSUE CULTURE
just waiting for the test next week and entah bila ag test yang bakal menjelma...pergghh...


TEST! PRESENTATION!
 PRESENTATION! TEST! 
TEST! PRESENTATION!
PRESENTATION! TEST!

DEAD~


papew pom saya sungguh rindu ibu saya dan adek saya...rasew nak balik jeww tp bnyak plak keje..tp bak kata ibu bnyak keje tp merayau tdow jerk thu...lahai mcm lah ibu xpaham anak ibu..tp owg wat keje k ibu..siap jew sume..


ibu nak baik next week ahhh....
tp tgk ah camna k...
papew nnt owg roger..

thanx 2 gemok yang mengntok mcm mana
pom lu sanggup jew tggu semalam ♥♥♥
pahtuh tbe ujan hahahaa!padan muka terextend
plak masa tuh kenn ♥♥♥
p/s:background blakang abaikan k~~
 

No comments: