Saturday, July 24, 2010

MERAYAP!

lokasi:quensbay mall

masa:petang

aktivi:menyesakkan tempat yg da sedia sesak

kejadian ini berlaku setelah buhsan melampau muncul.pahtuh mula lah otak ake berdenyut2 nak kuar.da lah pg tady kene tinggal ngan bedah.adeh!sadis tol....hurmmm aku memplan ngn si remy nak kuar..ajak yg len masing2 xbgun...kul 3 da weyhhh...xbgun gilew neyr tido...aku ngn remy pom pasrah...

tgh siap2 remy cakp apek da bgun n fuh!adw gak yg len ikot...ehehehehe..plik jew kang aku asew...then pok tam pom ikot kali...terjadi lah kami 4 org k...round quensbay...yup!ramai gilew org pahtuh SALE k!n i will be back there.huh!yg xley blah yup susah law nak bawk laki shopping k!adeh!sadis tol paham2 jew ahh...

then g tgk wayang citew antu.hurmm time kaseh ah ennn!MANTRA..g lah tgk sndry k..aku tgk dengan suku mata jew kot.sengal lah!boley lah ken citew die.anda silakan tgk yew!

then b4 balik singgah PASAR MALAM!
ha neyh maleh nak upload bebnyak
tgk satu da
aku letak sume!


No comments: