Thursday, June 24, 2010

TAK SABAR KEW?

hummm nak katew xsabar tuh xdew lah tp xcited ckit tuh adew ahhh..sok aku nak gerak g langkawi da ngn ibu begy mama n tacik.kul 8 mlm kami grak ah..sampe sanew sume da ade.pasal camera xdew ah nak apew sngat sbb aku da beli yg bru.yg besew jew k.bukan dslr.sumpah xmampu ag.nanti2 ah agpon aku bukan ke arah fotografi pon,minat adew tp tuh lah sampe disitu saja kot.

barang pon xpacking lagi.besew ah aku sume last minute.bwu besh.yes besh sbb kene mara ngn ibu.memng sentap ah!ahhaah.cam korang xbesew enn..konpem kelibut adew jew brng tinggal lah xcukup ah...tuh sume bisa diatur ja ken.hahaha..ape2 pom tunggu lah kemunculan aku yA...

LANGKAWI HERE WE COME!

kepada mohd khairi yg sedang dalam perjalanan ke ipoh adew indoor hockey game haty2 k!terkocoh2 plak enn bwu thu dengan x training nyer.xpew awk ken teror.sume boley ken?hahaha...hope xyah nak bengang2 ag k!main molek deh.mana taw awk tepilih men tok national team indoor hockey game.dieowg tgh nak wat selection kot!

GOOD LUCK POK ITE!

8 comments:

Hapiz Rahman said...

tak penah sampai Langkawi lagi...

yayahidayah said...

dis is my 2nd tyme...xpew2...pas neyh g jalan sanew k!

Hapiz Rahman said...

nak g sipadan dulu.. hahah

yayahidayah said...

hoh!sipadan ag ah syok!mabeles ahhh!

aimee said...

bwk aku woi..

yayahidayah said...

aimee....jom ahhh...mlm neyh aku tggu ko kat klia k!

jaya jr said...

langkawi yg x pernah dilewati..
apatah lagi dilawati..
kui3

miZz_nizZ said...

hapiz,xpnh g lgkwi ek?rugi la xdpt tgk helang ni.aku pn br skali je g sne.huhu.