Monday, June 7, 2010

HARI AHAD AKU OKIEW!

ok2!bgun2 kul 10 sbb da promise ngn ibu nak gie bowling.sbb ibu adew game.adeah no 1 RM1000.sapew xnak wooo!gilew ahh ken.tp registration rm1oo.hoh!mahal kot 4 game jew.memng pandai kutip tol lah mereka ken.then maen punyer maen ibu hanya mampu duduk no 13.pulang lah modal ken...huhuhuh..fuh!selamat2....

aku sempat berkarok nagn adek aku tyme ibu tgh maen
sonok owwww!
ketidakpuasan terserlah disitu.

then petang plak adew ag game kul 6 bwu stat..yg neyh plak moonlite 8 pin tap.tok pengetahuan anda moonlite neyh macm kitew men lam gelap.tp memng gelap pom weyh.yg adew lampu hnye kat pin.pahtuh plak 8 pintap neyh game plak senang ah.jatuh ken 8 pin jew dah dikirew strike.hohoho!sonok ohhh...senang dpt PERFECT GAME!then ibu dpt no 3...weee..sonok2...



abeh game aku bermaen dengan si budak tembam ini...
eeee sumpah geram kot....
aku sukew budak okiew..



then ckp kat ibu nak g wayang nak tgk PRINCE OF PERSIA.tp tuh lah agak ketinggalan sedikit yew disni.hoho!xdew ah sejak aku balik dr penang sampe lah ary neyh bwu aku g tgk wayng kot.bz dngan training jew.huh!pahny aku nak tgk LAGENDA BUDAK SETAN.oh farid kamil ku..hurmm memng xlah ken...

b4 dad sempat gak ah dinner nasi lemak ayam.huh!sadap ah weyhhh...beli tiket pahtuh g s2 park jap amik gamba.yg xley blah nyer..aku parking sebelah ketew ngah waat projek kot.vavi tol lahhh...jadi jw ken mana2,padahal ramai jew owg neyh haaa yg lalu kat blakang..gilew ah sengal...

ALERT DENGAN KERETA INI
NBH 23 _ _
ISWARA AEROBACK BIRU

okiew fine 2day meng tempat aku bowling jew ahh..
sok plak traing kul 10...
lane xdew cukup oiling.
so memng sekian lah ken!
konpem men cam HARAM!

No comments: