Saturday, June 5, 2010

ENTAH LAH!

okiew 2day aku bgun pagi okiew!even aku tido kul 6...kul 6.45 bgn balik...just tido 45 minit jew.motif?sbb kene g joggng ngn dak2 neyh..kang memekak lak kang gie training sat lagi.berusaha weyh aku bgun.adoiyai.sadis kot.

pahtuh jogng hurm bapew round jew.kat kompleks belia paroi.okiew fine!bukan jog tp berjalan.sbb sumpah aku malas gilew.bukan xley nak buat okiew!!aku jewlah ngn alan jalan...hahaahaha....yg xley blah adew atok tuh lari kuat gilew weyhh!mabeles ahhh....caya lah tok!!!

penat2 jogng.eh silap berjalan.gie bweak1st.eh!bukan melantak namanya.jalan ckit jew tp melantak nak lebey plak enn.adoyai diet xdew maknew da haa...law nama nyer si yaya.g kedai makan order ckit jew.xpayah lah ken.ahhha..

snayr aku xthu nak update mende.so aku gedegah jew lah neyh haaa.okiew!

neyh adew yg xsamp ag neyh!

okiew neyh lah mamat mulut pling haram ckit!
tp mbe sebelah pemalu
tyme neyh tgh citew world jew enn!
tgn xley blah!


p/s:skung da kul 1.35.training kul 2.sumpah malas nak MANDI!

No comments: