Thursday, May 20, 2010

MELULU JEW!

neyh nama nya xpikir dulu sebelum nak wat papew.taw men gedegah jew ken.neyh lah die org yg SANGAP!ha sangap nak kawen kot aku asew lah.sbb aku asew mende mcm neyh ley jew nak pkir dulu ken.yelah memang lah jodoh tuh ketentuan ALLAH.tp entah lah kenn...

dahtuh da kawen ttbe jadik kes plak..kawen tanpa izin.ha nmpk sgt xmenyabar ken.apew lah manusia zaman sekarang neyh adoiyaii.contoh aku nak amek ney haa:

Datuk Bung Moktar dan Zizie Izette

bwu aku thu perkahwinan dieowg salah di sisi undang2 syariah Malaysia atas kesalahan poligami tanpa izin.hurm xsalah aku zizie kene denda bung tuh plak kene penjara.hurm PADAN MUKEW ko.eii xmalu tol lah sebgai seorng ahli parlimen yg perlu di contohi rakyat.memalukan sungguh lah rupnyer!aku nak ckp jugak neyh.xkirew ah kowng nk pkir pew pon.ini lah dasar SESETENGAH org kaya.pangkat besa duit bnyak.thu nak menjoli sanew sini en.pahtuh nak yg lawa jew,xpkir plak anak bini yg len ken.pkir nak sedap.MONGOKS!taw lah mnyak duit eii yg pempuan tuh kadng2 sama jew enn..fokus aku bukan lah tok mereka berdua jew.tp kat luar tuh kebnyakkan nyer mcm neyh,just terCOVER dengan baik jew lah.apalah manusia ini.xsedar xckup puas dgn apa yg dah adew agaknyer ken!

gamba xpuas lak en!



tp yg ini apakah?padahal laki kang blakang tuh.dua2 same bengap!

AKU XTHU NAPEW AKU NK POST MENDE NEYH!
CUME NAK CAKAP INI LAH MANUSIA XPUAS APEW YANG DA ADEW!

2 comments:

'AQILAH said...

macam macam dah sekarang ni...:)

yayahidayah said...

taw xpew!
sungguh xsukew!