Saturday, May 22, 2010

HARI INI

dari pagi sampe mlm hanye keluar shj!blik umah kuar dan balik dan kuar semula!itu yg aku wat ary neyyh.pg gie bowling dah.ibu ngn begy nak men.then ptng aku plak traing.yup traing ary neyh sumpah xsemngat lnsg.buhsan gilew!pahtuh si botak plak wat moody dah lah aku pair ngn die,ngn aku2 moody skaly.SEBAB moody kami sama.nnt aku citew ah sebab apew yew.panjang lah jugak en.sib bek lah mak lalan bwk mee grng tok kami makan2.weee=) SADAP oww!!!n botak tuh masih lgi nak mengangu aku walhal ko mkn da ken tady napew mesti nak curik aku punyer ha??mengomm tol.pahtuh kene sound ngn uncle ramli.ahahaahah!PADAN MUKEW kami ken.

then balik jew nadia follow balik sekali sbb nk pie karok n g funfair.lsblah giant senawang kecil-kecilan jew.ahhaha..sangap kot sbb aku penah dapat 4 bear yg sederhana besarnye kat penang pesta.tyme tuh aku ngn kery berkali2 kot pergi sampe mat bangla yg jage tuh panas jew.berturut2 mukew budak 2 ekor dtg kat tmpe die!habeh gak ah die nyer bear kami keja ken.kitewog dapt lion sedap pluk2!then kery pon konon nyer mnjaga lion tuh dgn bek.tp selang seminggu rambut lion jd mohowk!selang beberapa ary lion da xdew rambut!sengal tol lah pak itam tuh en!hahahaha..law brng bg kat die sah2 punah jew ntah2 lion tuh ntah manew da ken.

eh melalut suda.continue==>aku pon men lah apew yg aku nak men,mambzir kot kali neyh.sume mcm xkene jew en.satu bear pon aku xdpt sengal tol lah.xken aku nak bwk kery plak.nk import mamat tuh dri KELANTAN kot.ehh!xpew2....pasrah jew lah mukew kami bertiga.si botak aku msg xreply.upenyer hp die DEAD!hurmm xdapek den nak nolong k!tp janji anda berwayang dengan saya itu tatap di ingatan ku.

mana aku xgilew tgk ha!

habeh duit den!

dah membazir duit lapa gie mentedarah NASI AYAM.my feblet food okiew.bg lah aku ary2 nasi ayam xmuak aku derrrr!lgi aku bertmbah pelahap adalah.2lah kje aku dirumah! hnya MAKANAN!

sadap weyh!



pahtuh karok plak.padahal masing2 full gilew.hurmm taram jew lah lama da kot xkarok(eh silap adew jew g bwu2 neyh.hehe)..mula2 jew sume lagu slow2 pahtuh ha hamek ko!ahaaahha..kuar anak tekak.sume mende nak kuar ah sib bek lah nasi ayam tuh xkuar en.ahhaha.berlansunglagh 2 jam lebeh ckit.

penat.aku anta nadia balik.aku pon sampe umah.

p/s:si botak warn aku gie jog ngn die kul 7 mesti adew da.kul 7.30 jew aku kene tinggal.
adoiyaooii!semngat tol lah gondol neyh.

No comments: