Thursday, May 27, 2010

GULAI AYAM

okiew ary neyh aku bgn lambat gilew kot!zuhur pon aku xbgn ag!dsyat x?sib bek aku bulan mengambang.xdew lah actually da bgun da pg tady tp just bukak matew jew lah.pahtuh ilang balik!sbb xjadik nk kuar sbb herina demam.pahtuh ibu plak ckp nak gie men bowling.hurmmm sah2 lah aku tido dengan dasyat nyer!huh!apew anak perempuan apew daaa....tp tuh lah die rutin harian aku ken.tido lambat bgn pon lambat.adeh!xley nak ubah da sejak2 cuti neyh.

then aku bgn jew tady.huh!xdew plak nk pkir basuh muka kew hapew.trus nak gie dapor jew thu ken.kot2 ibu xmasak plak yelah ibu ckp nk gie bowling!then aku nmpk adew kuali.fuh lega aku xyah nak masak sebab ibu da masak da ken.weeee=) dekat punyer dekat.fuh walah! GULAI AYAM weyh...gilew mantap...dengan segera aku gie mandi xyah nk tgk2 tb dulu.law x snanyer pas jew aku bgn aku aken tgk tb dulu then ibu dah fire aku bru ak gie mandi.....yup aku slagi ibu xbising aku neyh payah nak wat mende2!

nampak neyh!

memang mantap ah ken!gilew berpeluh mkn weyh.okiew aku ngn adek aku sukew gilew gulai ayam kot.lagi2 law ibu masak...arggghhh SADAP ah weyhh...nk asew meh dtg umah aku weyhh..konpem ibu masak tok kowang ahh no hal!ahahaha...

buat pengetahuan kowang aku ngn adek aku bilew balik umah jew bwu lah dapat makan gulai ayam neyh aaa...cuti bwu lah nmpak mknn neyh ken!law kami pulang kew universitas masing2 HARAM ah nak jumpe mende neyh.xdew makna nyer k!korang bayangken

PULAU PINANG
ha neyh tempat aku nyer nyer universitas.USM.lokasi da kat penang.so makanan kat sanew mostly MAMAK atau lebey popular digelar MAPLEY.so ary2 mamak jew enn.dalam u aku sendry adew MAPLEY kot.adeh xley lari da.aku bukan cam kery mamak sajew.no hal jew ken!kaler pon da sama ken yunk!hhahaha..jgn mara deh!huhuhu..penah kot aku mkn kat mamak manew ntah ha hamek cirit birit trus lah.2ary weyh.pahtuh ha mahal tuh kowng jew yg thu ken!
bukan sume mamak aku xmkn k!ha adew jew!neyh okiew lah btol2 depan USM.

SARAWAK.
ha kat cny plak adek aku duk kat SAMARAHAN.adek aku nyer universitas UiTM.ha so mkann kat cny plik2 kot..korang thu lah sendry ken apew die.eeee..yg xley blah restoran adew tanda HALAL.tp pekerja hurmm adew TATTO.hurmm sanew ag susah lah nk mkn ken.hurmm sadis jew.kne lah adek aku ney masak.eh ko masak ke begy??hahahhaha....

PAPEWPOM!
AKU SUKEW
GULAI AYAM

No comments: