Saturday, May 15, 2010

DUA HARI

akhirnya setelah 3 hari tenet kat umah aku sangkut!dpatlah aku mengupdate blog ini ye!tp memng cam cb gak ahhh!bley plak tyme2 aku kat umah lah nk wat mcm2 hal ken.siap ibu kene plak g TM POINT ken...alasan yg bese..'maaflah puan line kat rumah puan memng masalah ckit'law da taw mnyak msalah napew xrepair jew..neyh nak menyusahken org plak...k setel pasal tenet ye!

lam 2 ary neyh kepenatan berlansung!(ayat apakah?)semlm training kat MELAKA..punya lah semngat ken aku gie dengan kelibutnyer..sbb mmg da lambat..ttbe bilew sampe sanew trnsprt
xsampe g..ptt kul 3.30 ha ko skali kul 5 bwu grak..sib bek training tuh ley postpone ken..sian kat uncle BATU a.k.a scandall ainul...grrr!!xpew bukan salah die atas kelewatan yg berlaku..

then sampai lah kami kat sanew lam kul 6....neyh bukan 1st tyme dtg cny mnyak kali..jz xpenah men jew...so cam xcited gak ah even penat duk lam van..nak tido xley...mangkuk2 tuh mngacau aku!then cuaca di luar panas..

MELAKA INTERNATIONAL BOWLING CENTRE (MIBC)

ha lane plng banyak kot kat MALAYSIA..xslah lah...52 lanew weyhh...depan dan blakang..n lane die okiew lah..sebab baru enn..so inilah lane yg bakal kami gune tok SUKMA 2010..so kengkawan marilah yew kemari sokong aku...nak taw pekerja ramai hensem2 tp sume pendek adoiyaii sadis jew ken aku tgk...huhuhuhuu..gelenyah;)

bermulalah aku training nyer k!semngat jew enn!!pahtuh cam hampeh men adoiyaii sadis jew enn..tyme2 tuh plak sume nak sakit weyh!!lama2 bwu aku ley ketchup ckit...sbb kaki aku memang SAKIT GILEW!aku tahan jew lah...(budget lebey)training men mix double..me team 'KOLOPEYH' nak taw apew menaning die..search sendry k!mnyak sbb snyr nama tuh ley terjadi!adoiyaiii....ahahhahaha...so aku bermainlah bersama ROS QUSYAIRI ROS SAHAR...then kami aken berCOUPLE selama 2bulan kot...couple yg mereng,kuat mencarut(bola tuh bapw kli ah kene maki en)gilew kejew kami gado jew kot even atas lane..hnya mereka yg da bese jew xheran law kami bergado...bcuz aken cool down dengn sendry..mulut mamat neyh cam HARAM ckit...so sapew xbesew mmg nangis ahhh(sama jew spesis ngn aku kot)

neyh lah die kesangapan yg berlaku!
nothng happeng k kengkawang...
cepatlah kasi rambut tuh pnjg...
ley wat spike k darl!


da2..enough for semalam 2day plak gie kayell amek bola...location nyer ENDAH PARADE...lama xrasew bola bru enn....weee;)feblet ball k...BRUNSWICK..evil sieve..law ditnye ken harge kowang google lah sendry k!mnyak sungguh habehken duit jz for bowling jew..agaknyer law aku kumpul aku ley hangkat mali satu keleta ma..gilew ah ken!




inilah DIE!

bola yg aku dpt ngn mamat tuh sama...so akan berlaku nyer kesilapan selalu!tp kau xley ley pkai bola aku darl...lubang lu besaq!(ayat 18sx)..kowang xpaham suda!ahhaaha!

6 comments:

lyndadyana said...

owwhhh yeeaahhh...
pandai pon ko..
hak2..

besa punyer!!!

yayahidayah said...

haaaa???
besa kejadah plak neyh haa?

lyndadyana said...

ko yg ckp..
haha

yayahidayah said...

owh kau harus memahiami nyer k!
lubang bola aku lah kecik..
die punyer besar!
adoiyaiii!!

ayie said...

bn kat meahkota parade plg byk kew..mibc besar punye bgnn tp sikit jew lorong..tp leh tahan murah sane..hehe

yayahidayah said...

ekkkk fikri ko salah ah!ka mibc ah pling bnyak dr mahkota tuh!