Monday, June 25, 2012

Ninja USM

Assalamualaikum...

haaahhh bertemu kembali kita dalam segmen SEAH SIFIR.okiew mcm melampau jew guna SEAHH en....maaf tiada kaitan antara dengan yang hidup mahupun mati...Tajuk entri sngt best bg aku sbb nyh nostalgia bg aku di zaman kemerengan...tp sama jew smpai sekrang bertamabh teruk kot :) fyi aku nyh sngt2 lah nakal walau da berumur even mukaa kiut miutt...haaa nk muntah sila ke toilet..nak dijadikan cerita aku nyh suka lah bergurau lagi2 kalu jupe samaa peeeell ngan aku.

So pada suatu hari, aku ngn aty (ex roomate selama 3thn) ketika org sedang sibuk menelaah di dalam bilik kami membuat jelingan maut atas katil smbil duduk berjauhan..dalam kepala daa stat bermacam idea sehinggaa lahh terjumpaa kaen batik...and she thought me how to be THE NINJA!!haiiiyaakkk...lalu keluarlah beliau cara2 membuat balutan ninja dia muka kami...the kitaorg maen ninja2 lam bilik lompat2 atas katil smpai ke almari...haha okiw itu tipu...


NINJA GURGULL USM!!

Lalu dengan tidak mampu menahan keganasan kami.....pergilah mencarik senjataaaaa untuk menjadikan org mangsaa...siap maen sorok2....kami berdua dengan dasytnyer mengetuk pintu dak depan kami nonie n ika...tnpaaaa berkata apaaa...haaa hamekk kawww....waaachaaa.....hahahaha :) lepas tuh smbung plak gie bilik intan....perjalanan ke bilik intan amatlah bernasib baek kernaaa..tiadaaa org melihat kami..lalu intan juga mnjadik mangsa kami...hehehhe


senjata kami : penyapu + penyodok 

penyudahann cerita balik billik penat gelak2....dlm niat nak smbung balik wat keje...alik2 tido trus kot kami berdua....

p/s : I maybe show this to my children not to behave like me :)
p/s/s : I miss all my gf :)

1 comment:

noniey firyanie said...

rindu kat kekepohan jiran lame :(