Wednesday, May 2, 2012

Hiking Ke Bukit Jambul

Assalamualaikum bebeh2 yg membaca.....(sila lah geli guling2)

Dan akhirnya sampai lah aku ke Bukit Jambul punya Top view...aku rasa lahh..lokasi dia sah2 lah kat Penang yew skalian...Actually ini adalah percubaan ke aku hiking Bukit Jambul ini sbb masa aku g yg 1st adew plak yg insiden yg berlaku disebabkn oleh org yg telah membengangkan aku...Akhirnya aku xdpt naek smpai atas okiew...Half way jew kot...grrrrrrrrrrrrr!!!!

Bg aku xdew lah tinggi mana kot cuma yg xpenah hiking mcm aku neyh akan ketar2 lutut...da lah lutot aku yg bermasalah dimana aku xkan g jumpe doc slagi dia x tercabut...so neyh kira 1st tyme aku lahh..Masa naek org2 tua jeww relax jew kot....hehe aku plak malu sbb mnyak sngt benti...sbb dia buat mcm laluan tangga enn...so agak mngeletar aku nak naek atas sana...

 nyh pemandangan bila sampai kat atas sana...agak hazy sbb tyme neyh aku g kul 7 lebey...so Penang bridge pomm cm nmpak xnmpk jew ennn

 dekat atas neyh adew gym okieww....tp mcm da agak usang but still berjaga...even da berkarat we can use it...so adew lah gym lama dan jugak yg baru...kemudahan kat atas gud2 jeww...toilet pomm adeww..

neyh jalan masa aku nak nekk....neyh baru ckit adew yg lagi curammm...xdn nk mikir amek gambar....duk pikir ketar lutot samada mampukah aku naekk...hehehe :) jalan masa tuwon ag mncabar snanyer...dan siap boleyy hengat sesat tp upenyer ikot jalan laenn..

aku pergi ngan diaaa ahh sapa ag...pagi2 buta beri idea suh hiking....tp thanx lahh demokk sbb awop kene nmanyak benti sbb saya... :)

So lepas neyh aku asew mcm nk g hiking kat monkey beach plak diaman letaknya konpem lah Penang jugak...sbb dieowg ckp pntai dia lawa...boley adew 2laluan samada nk hiking atau naek bot....so aku harap dpt ke sana plak lepas neyhh..yuhuuuu~~~

p/s: lutot plesss lahh be gud 2me :)

3 comments:

Noor Maizan said...

ahahaha, mai tak suke hiking..<--pemalas.

-Azni Zuhaini- said...

jom tgk tudung bawal terbaru, sgt cantik =)

http://ortizhouse.blogspot.com/

Unknown said...

waa bestnya dpt hiking :)