Friday, March 23, 2012

Bukit Merah Laketown Resort

lokasi mngedate di kala sengut2 heeh :) terletak dkt jew ngan Penang.kat area gunung semanggol perak...drive xsmpai stgah jam dri usm sja nak poyo bawak kete laju  smpai2 jeww sna awal gak ahh...parking pom mcm mnyak kosong jeww...so trus g beli tiket...plan nk g waterpark jeww..skali hamek ko..trus g nga eco park sekali...means macm taman2 binatang..ehehe :) pusing2 sume bru g mandi kat waterpark tuh....mehh skodeng gamba...mnyak hokiew!!

 nak g eco park tuh kene naek mende neyhh...mula2 jew cuak enn sb xdew org nek....
tp okiew lah dari jalan kaki...hehe :)

 eco park enterance


 bagi monyet mkn kacang pnjang mkn kah??

 sangat kiut tp yg thu aku masuk tido nk kuar pom tido ag

 Rabbit 

 apa nama dia aku lupa daa... tp sngat pandai

 pndai kutip duit taw :)

  sebesar peha mamat neyh kot.....

eksyen jeww xpergi pomm...

kelaparan dilayan dengn bekalan roti telur tungang terbalik :)

Gambar waterpark xdew sbb xkan nk bawak kamera masuk dlm air enn....aku nyer camera belum secanggih tuh...So pendapat keseluruhan aku...AKU KURENG lahh ngan tmpt neyh..waterpark xthrill lansung lah..huuhu..aku xmmpu kaurkan suara keriangan untuk mnjerit taw..ha g2....so this mayb 1st and last kot..tmpt ini sngt sesuai bawak kanak2..konpem dieowg suke....sapew yg nak try sila lah hadirkan diri anda kesana okiew :)

Im Sorry Bukit Merah Laktetown Resort....

 K bai :)









No comments: