Monday, February 27, 2012

Pokai sengkek kering

Pada suatu hari.....ehh salah....silap intro...hewhewhew (ok perkataan baru untuk aku)

Assalam korang.....seperti merujuk tajuk di atas, haaaa paham x pokai tuh apa?? pokai = sengkek = kering = pitih xdop = DUIT XMENCUKUPI....sangat sadis...aku bukan memerlukan duit yg bnyak tp yes zaman sekarang bg aku duit is ebelitin ahh enn??Mana tak nyer...ce korang bandingkan zaman dulu nyer 50hngget ngan sekarang punya...YA ALLAH memng jauh lah...tuh lah peredaran zaman namanya...ok da abeh intro...

Now story aku is duit perbelanjaan aku tok sem neyh xmasuk ag...aku akan dpt duit paling last sekali n slalu nyer memng begituh lah gamaknyer...yup! selagi duit pt, jpa xmasuk, yg aku ley wat hanya nganga mulut luas2..nk mintak ngan ibu aku mcm adeh!! aku asew da melampau jew aku minx..tuh aku hnya mampu mndiamkan diri...sumber laen a.k.a mok aku sama lahhh...xmasuk ag....sedey tol lah..jnji manis universitas aku neyh hurmm ntah lahh ken.......makan memang jimat jugak lah...sharing is caring da aku asew...

AKAN TETAPI......ehhehe....apa yg aku wat tuk mngisi masa lapang ketika bercuti berFYP 2 hari...aku gie menghabehkan voucher buku mok yg xpenah di usik lagi..hehee thanx :) Bak kata org tua2 mnyeluk perkasam biar smpai ke pangkal lengan...Dengan itu yg mampu aku wat ialah berwindow shopping...huhu....survey2...owhhh mnyak nyer kalu nk dilistkan apa yg aku jumpe n nk dibeli..ehhehe....aku asew sume aku nk beli..ehhe :)

Da jom layan pic lak.......

sengetkan kepala ke kanan


senget kan kepala anda ke kiri


yesss!! bgus mngikut arahan...ok sekrang asew nk lempang laptop laju2 sila buat..hewhewhew


 takatao....nyummy!!



what he gave to me....thanx sayam ♥


Ok da abeh bai :)