Tuesday, September 20, 2011

SEDIM WATERFALL

haii koranggg....fuh akhirnya dari aku 1st year teringin gilew nk gie tempat neyh...dan akhirnya final year neyh haaa aku baru gedegah kat cny...selama 4 thun menanti neyhh...sib bek lahh ennn da pergi...kalu tak tyme aku mngandung sok lahh ttbe aku teringin nk gie, mampos ah laki aku duk kene bawak aku gie cny enn...


tempat nyh menarik bagi aku..puas kot....memang air deras gilew ahh..patot ahh dieowg wat rafting kat cny...cuak memang cuak..n more thing sejuk weyhhh air dia....lokasi nyer di kulim kedah...kejap jew dri pulau tuh....sejam jew kot....just die tersorok ckit ahh msuk kawasan kmpung...tp yg xbesh is parking kene bayar kot n toilet da bayar pon xdew air n lampu....memng makcik nk salin baju dalm tuh terkapai2 gak ahhh :)


kitewog gie secara xdirancang sngt snanyer..ttbe jew jom...haaa hamek ko.haa aku pon sipu2 malu n xcited gile da jiwa aku nk gie sana...jalan lah kami kesana.....esok pagi nk pergi mlm tuh pah makan adew plak yg memplan nyer....pagi2 subuh si apek sepet da bgun okiew...habeh dia kejut sume org k...hahaha :) awal gilew bangun! plan melayu biasa lahh ckp kul 8 kul 10 gak ah gerak...mcm2 ah terjadi mls da nk blebe...aku asew kowang pom malas da nk baca ennn....


MEH TENGOK GAMBAR MEH!

 nk mengumpul nyh agak payah ahh....kejap adew kejap larik!




deras weyhhh

ini aku xthu nk describe

4 mat senget

akhir sekali tuan ame punya baju suparman!

No comments: