Monday, August 29, 2011

LAST MINUTE XBERAPA NAK LAST LAH

setelah penat berperang dengan jayanya rancangan yg telah dicadangkan oleh aku dilakukan dengan jayanya pada khamis lepas....tp paling xley blah aku miss citew laila manja....aduh mana ntah lah aku buley tgk enn laila manja tuh...xpo lahhh....biarlah sbb aku memang selalu jew miss kalu episode terakhir neyh ennn...

dan aku bersama cik kembang2 nnt kiteowg akan kuncup sama2 :) pergi menjelajah mid valey lahhh...SHOPPING! okiew neyh snayer tempat kiteowg masa jaman muda2 dolu bercanda...sanggup neyh jalan  ke sana even duit ckup2 jew...memng dasyat ah bg aku! bg aku lah....bdk2 skung skolah rendah da pandai jalan2 sendiri da....

PERGI>>SHOPPING>>BUKAK POSE>>SHOPPING>>BALIK

konpem terliur ah tgk gamba bawah neyhh
         












HA AMACAM TERLIUR X???

kot tgk kitewog terliur hurm no komen lah :)

2 comments:

Elie Lily said...

wow! tak nak share sket ngn elie ke? :p

Anonymous said...

uuh2..cntik nyer gambar..anak dara sapew 2 ha?dh ada pk we lum ha..hahaha