Wednesday, June 1, 2011

DAY 3

my idea of the perfect first date??


hurmmm aku xsuke lah kot perfect2 date neyhh..pahtuh plak idea aku ehh???


ha yg aku sukew aku nk duk kat pantai..pantai dan pantai lagi...xdew ah sampai nk wat set meja mkn adew lauk org idang muzik2 sume..kalu aku wat g2 sila lempang aku laju2 k...lebey beak aku masak sendiri...air tngn aku sendiri bg laki aku mkn....jimat kat c2..muzik ha hamek hp....last2 wat mcm ala2 picnic...ha g2....ckp kat pantai..segala yg jenis mnde yg berkaitan dengan air aku nk buat..tp bukan buang air k...


simple x??haa xpayah nak lebey2....yg pnting aku enjoy.. ken sayang~~


pantai yg bersih kalu biru lagi aku suke

p/s: berikan aku kekuatan menempuh segala dugann yg bakal dihadapi...aku xmahu kehilangan org yang aku sayang!!

No comments: