Tuesday, February 1, 2011

DAUN KETUM

haaa sah2 kowang msti tahu daun ketum neyh kejadah nyer enn....boley buta ubat k..mcm untuk tenaga dalaman wanita dan juga untuk wanita lepas bersalin okiew..rasew nyer pahit bilew minum n pening lalat ah bilew kowng cuba nak telan..pergh kalerpon itam kot..cet budget jew aku mcm penah minum enn..tp skung neyh telas disalah guna kot...tuh ley wat untuk bg owg addict enn..adoiyai mengapalah ken.ish2....


 HERE WE GOES THE STOWY.....

 daun ketumbar

actually stowy dia cenggini..mbe aku slalu minum adew air daun untuk kesihatan badan beliau.mak dia bg siap suh tanamdepan umah kot.ha bila minum jew pening2 lalat..pahit lak tuh...haaa nak kata slalu tuh xdew ahh ken dia minum.tp disebabkan beliau tidak dapat menahan kepahitan so xdew da minum. n bru dia thu pokok yg dia duk tanamdukminum daun tuh...DAUN KETUM beb...hahaaha...nasib lah kawanaku xaddict...kalu x..jadi MINAH KETUM da...heheehe...

tanam depan umah k...kalu polis nmpk??

p/s: rindu awop ♥♥

4 comments:

lyndadyana said...

nk jugak :P

kekabu^puteh said...

huhu kalau polis nampak, mesti polis join sekali. hahahaa... :-)

QTcakes said...

mcm kenal jerkk umah neyhh!

eddasaturday said...

kalau tgk kat goggle lain lak daun ketum..ada berapa jenis sebenarnya..kalau pokok macam ni ktorg tanam di taman sains sekolah..daun capa namanya lak..