Saturday, January 1, 2011

TIDAK KESAMPAIAN

neyh lah dia miat di hati yang tidak kesampaian....betuk kew aku eja kesampaian tuh haaa...btol lah kot...neyh2 kebanyakkan orang sume semngat nak tgk bunga api ken..yew lah tahun baru kot...sah2 lah adew bunga api enn..huhuu..so aku pom one of them lah ken semangat berkobar2..hahaha...

skali plak en.jamie adew tenim...gilew sengal tol padahal 2day public holiday kot...adoiyaii...abeh tenim kul 11 kuar trus..ehh dia mandi hokeyhh...pahtuh gie mkn lak dulu prot aku ntah lagu apew tah dia nek men...pening da aku nk layan so kitewg gie ah melahap dulu..then melahap dengan selera nyer tgk2 jam kul 11.55 aku mcm suh dia cepat2 bayar pahtu cow ahhh..tp tuh lah tyme2 neyh lah tepic lite nk lama2 ennn..hamek kau skali da ijau hurmmm kebabommm bunga api dowhhh....atas jalan jew lah aku ken..di sebabkan frust no pic lansung...

aku mcm hurmmm TIDAK KESAMPAIAN kot..tggu bilew tah aku nk tgk bunga api tuh kenn.haaa...tp xpew lah nk wat camna xdew rezeki...ptng tadi plak aku brtiga ngn min n rat Pergi bergambar sakan kot...en jamie menjadi cameraman jew..hahaha...yg xley blah sempat nk menshoping konn nak carik selipar kew hapew...len yg dijumpanya....xpew lahhh penat gak ah hari neh..tp xpew meh lihat cny meh!
 RATIQAH

YASMIN

 CAMERA MEN NGN I





 

 




gamba sume aku malas ah nak edit......original mari...hahahha....thanx kepada camera man okiew...penat2 lah tgn...huhuhu...skung da masuk tahun baru n azam baru xnk ah wat sbb aku thu konpem x terlaksana...hahaha...semnagt jew lebey nanti..just aku nak..aku mahu lakukan yang terbaek dari tahun lepas..cuba untuk brubah untuk kebaikkan diri sendiri dan orang laen...cuba untuk jadi anak yang terbaek untuk IBU.....

SELAMAT TAHUN BARU FROM US
2011

2 comments:

. F N A . said...

singgah sni...

sempat buat phOtoshOot lagi tuh :DD

fOllow me jOm ;)

yayahidayah said...

heheheehehE!