Monday, December 13, 2010

MANDI! MANDI! MANDI!

mandi adalah rutin harian slalu lah kene buat..urmm dalam ISLAM pon adew berbagai2 jenis mandi ken..haaa org ckp kalu xmandi bau haring busuk..da tuh kalu mat saleh tuh xmandi adew plak korang heran dia busuk kew x enn..aku asew kau brad pitt tuh xmandi ag kowang suke enn..adoiyai..aku asew kita lah yg paling kerap mandi enn..tuh xken kat kutub utara tuh ko nak mandi selang dua jam konpem dead..hahaha;)


hurmmm aku bukan lah nk ckp pew sngt pasal madi neyhh..yew lah sejak2 duk umah neyh aku lah paling org yg jimat..ye lah kita pom xdigalakkan membazir...MEMBAZIR ITU AMALAN SYAITAN..so bg mengelakkan pembaziran aku mandi shari skali jah..hahaha..eleh kowng tuh slalu sgt kew mandi haaa??aku thu kowang pom sama jew enn..da nk petang kang bwu mandi tol x?bgun2 stakat basuh muka gosok gigi enn...pahtuh pah mkn tido balik...ha konpem ah mcm tuh...sume s2dent kalu jumpa umah ini lah rutin dia enn..makn tido bgun makan dan tido semula..

 
ha kalu letak mende neyh kat umah aku konpem setiap aku asew nak mandi..

tapi aku bukan kambing yang takot nk mandi k.hanya mahu berjimat sahaja.xyah mak aku susah2 bayar bil air mahal2..haha..perlu plak enn bil air berkurang kalu aku xmandi enn??

KORANG SUKA MANDI X??

6 comments:

sYafIk-wAy said...

saya mandi 2 kali sehari , kalau panas 3.hehe

yayahidayah said...

haaaa....bgus2~

Anonymous said...

yg sy penah jumpa awk jer yg mdi sekali sary..awk manusia pling ganjil d dunia nie...hheheheheheheh

yayahidayah said...

perghhh nanjing molek ahh awop enn..meme terbaek ahh!

SyAmSuL AnUaR said...

Mandi bnyk kali pn best. lebih2 lg time panas.. Tlg mandi kn kmbing tu blog awk dh berbau.. (^_^)

TeNsIoN

Nadzirah said...

kalau rajen.. 2 kali sehari. kalau terlampau rajen sekali je.. teehee :)