Sunday, October 10, 2010

SUKAD 2010

SUKAN ANTARA DESASISWA 2010
UNIVERSITI SAINS MALAYSIA


dua ary kot aku xduk bilik sngat di waktu pagi dan petang..aku pew gie sah2 lah join bowling n sah2 aku kalah..hahhaa...pada yg thu pasti anda thu mengapa ken..dua ary dua rumah terbuka aku xgie..cettt...da lah makann yg aty citew sume sedap2..adoishh...rugi kot...tp kerana mu sayang..chewahh ;) pahtuh balik malm tadi hurmmm.cepat2 mandi siap sume tok tido..n sib bek ary neyh habeh awl..pah jew gie lunch ngn dieowg lam kul 3 da trus bley balik da...fuh!sambung ag tido...

yewk aku lebey memfokuskan ke arah HOKI..aku men jew bowling..even aku xbwak equipmnt aku satu habuk pom..aku still ley jew men..tp agak klaka lah..sebb aku lebey kepada suke2..lane yg dieowng suh aku men cam haram...dan aku xken osakkan bola aku lagi...dan hoki aku sokong tp desa en jamie lah kenn.sib bek lah desa aku xanta team kenn..hahaha..adoishh..go TEKUN go.sowy BAKTI..hehe..

JOM SAKSIKAN GAMBA2....
aku memboling..nmpk tuh house shoe k...ahhahaha...

here is my en jamie... 

dila & amer (tongong)
orang yg aku paling2 lah nak tgk maen.terkejut aku weyh.mereka berdua
mohd khairi di dalam ujan
 bermain di atas pdng 

 how could u sayang??? dap pew ahhh

 kenapa bola en jamie xgerak haaa???hahhahaha

 amer xcident cabut lutut! adoishh ngeri2..

 run bby run!

 abe no 10

haaaaa ramai peminat weyh robot neyhh

VICTORY~~

suda saya mahu makan kfc neyhh...sapa mau ikot...aku mau belanja korang semua neyhh...xnk kew rugi2...jom2 kfc weyhh!

No comments: