Thursday, September 2, 2010

SELAMAT TINGGAL USM

yes mlm neyh aku pulang suda..xsaba nk jumpa ibu neyh haaa..nmpak umah nmpk katil...weeeee..menduga aku tol lahhh..jap ag bus aku kul 11..doakan aku selamat sampai yew!

KENOT WAIT LAHH
EXCITED DAAA...
MySpace

tp tuh lah jabar jahat...gie balik dulu tinggalken kami..xpew ken jamie..PASRAH!.sian ke apek ame dila..jap ag dia menganta aku nyer..thanx sayam2..

ini tatapan tok sume...
semalam aku adew bbq kat desa aku...
neyh adalah geng2 otai bersam2 junior

pic neyh sume aku mlas sungguh nak edit

da2..aku nak bersiap...
selamat tinggal usm..
selamat tinggal sayam2...

saya balik dulu
en jamie ♥



5 comments:

Adam said...

kak, ape mkne sayam2 tuh?
siyes x tau.
tp kwn ada pggil adam mcm tuh.
adam tnye die x nk ckp.
ape sayam tuh???

yayahidayah said...

sayam tuh maknya sayang lah cik adik oii~~

fathiah said...

bes nye main mecun :)

fathiah said...
This comment has been removed by the author.
fatinrehannayusoff said...

bestnye lah men bunga ape.
jelez :')