Thursday, September 9, 2010

PREPARATION

hoh xdew mende pon yg aku prepare tok ary neyh lahhh..raya weyh pew ag kemas2 rumah ahh.kuih aku xpenah wat slalu men tunjuk2 jew.oven da xdew plak en nak bakar.law guna microwave.hoh habeh lah ken laen plak jadik nyer.so tunjuk2 jew da agpon ibu da tunjuk2 da k..hehehe..

ha ary neyh pasang2 langsir jew kemas2 lap2 ckit..sib bek ah umah kecik jew enn..ok lah ken tok kami bertiga neyh haa..apa guna umah besa2 weyhh..huhuhu..


pahtuh gie giant jap membli barang basah nak masak..tp ary neyh xgie pom bazar..sbb kerakusan aku habeh ibu aku kering pokai kontang law aku gie bazar.hihihi..NAFSU weyh..pergh kat cny mana nak sama ngn kat penang tuh..cny ag mantap ah weyhh...stiap ary bazar brlainan aku gie weyhh.so ary neyh aku memasak lah ken...

HOMEMADE SPAGHETTI

 

TADAAA!!!

 

best tak..ehhehe~~

ini jew tok ary neyhh....ptt aku beli tiket balik penang tady..tp tuh lah da ibu suh ibu beli esok jew...adoiyai agak cuak sbb takot gak neyh xdew tiket ennn..yekew..entah lah aku pom xpasti gak snayer weyhh..so xpew lah esok jew lah aku gie...mintak2 lah adew enn...amin.ehhh sapa nak teman aku balik neyhh cepat roger aku skung...weeee =)
MySpace
SANGAP DENGAN EN JAMIE LAHHH
      

No comments: