Tuesday, August 17, 2010

KENAPA NGAN KAU NEYH HAAA???

adoiyaiiiii apa masalah nyer ko neyhh haa??
kenapa lah mesti ko nak sakit kan aku???
kenapa
kenapa
kenapa
??????

lahai aku adew wat salah kat ko kew???
aku bg ko apa ko nak tp camneyh ah ko balas kat aku..
sume aku nak bg ko sume mende yg baek..
xpenah terdetik terlintas aku nak bg mende tah papew kat ko...
ko thu aku sayang ko kenn...
apa ko minx aku akan cuba sedaya upaya...
walaupun itu sume NAFSU ko semata2

tp tolong lah paham aku yeahh
aku penat layan karenah ko...
mula2 aku time tp mcm lebey2 plak ko wat ennn
SADIS LAH AKU GNY WEYHH

OH PERUT KU!
napa ko meragam neyhhh???
tiap kali ko dpt apew ko nak trus ko nak sembur kuar dengan xmenyepatnya....
(sila paham maksud aku dengan mendalam)
gilew sadis aku nak terkejar2 gie tandas...
da bapew ary neyhhh
plez aku xlrat..

BERHENTILAH PERLAKUKAN AKU SEBEGINI

6 comments:

iman izzati said...

perutku plak susah nak meragam..baru hari ni dier menyembur dgn byknyer..haha...u better check..i think u r prgnnt..hahaha:P

yayahidayah said...

hahahaha...if im pregnant....whos de daddy????that was the thing that im afraid off...

owhhh no2....it become worst since last nite~~

J.M.R said...

owh gitu rupanya perut kamo ye...hikhikhik:-p

yayahidayah said...

tuh lah pasal...bertambah mereng k!

Aim said...

lol... lau perut kamu tu wat jahat, pukul dia kuat2.... :P

yayahidayah said...

kalau dipukul kuat2...
aduh lagi lah die bg saya masalh!