Thursday, August 12, 2010

IM A BIOPROCESS STUDENT YG KUAT MENCAPAP!

so wat law aku kuat mencapap pon 
adew aku heran kew law korang xsuke dengan sikap annoying aku neyhh??
law ko yg xsuke sila berambus
law ko xpuas hati ngn aku sila blah..

ehh aku xdew ah nak emo pon..
sajew jew lah merapu..
aku good2 jew skung 
weeeeee 
(bam2 oh bam2)
the hidung penyet!



IM A BIOPROCESS STUDENT
hope ley lah aku jd saintist sampai aku dapat discover a new thing
till i can have THE NOBEL PRIZE!
by my own..
hahaha..sumpah gila kuasa aku neyhh...

papew pon doakan lah aku tok sem neyh sampai yg akan dtg k...
mnyak sgt peresentation 
quizess
assignmnt
report

so sadis...
xley blah LAB every week adew

GAMBATE yayahidayah

10 comments:

semut lelabah said...

x berapa suka dengan perktaan mencapap tue.. :)

yayahidayah said...

haaaa... jap2 asal plak dengan perkataan tuh haa?

♥ Nasiha Sakinah ♥ said...

huhu...gudluck ea ;)

Usy@M^^ said...

mencepap tue pe..??? (--)"

yayahidayah said...

nasiha: huhuh thanx2~

shamsul: mencapap its like menonjolkan diri yg terlampau...ehheehhe=)

Farahin Esa said...

huhuhuhu......
bukan mencapub ke?? kikii~
comel2...

Anonymous said...

Genial brief and this post helped me alot in my college assignement. Thank you on your information.

yayahidayah said...

mangkok chenta:haaaa x2??mencapap k...

anon:huh im helping in ur assingmnt??

Aim Zulhashim said...

ehehehe ! mencapap tu bes ape.. XDD

yayahidayah said...

aim: lah bru thu kew??tuh febret job kot...MUST DO! =)