Tuesday, August 3, 2010

BUDGET MENANG LOTERI!

ha nak taw kenapa????yup kaya kejap jew enn lam dunia neyhhh..guna2 da habeh...ehehehe..lagi2 law ak yg sungguh lah boros neyh....(apalah sifat yg xley nak di ubah neyh?)

tapi neyh lah rezeki yg aku ckp tuh...ary khamis aku dapat BIASISWA SUKAN...fuh lama da aku menungguh nyer...tp duit yg tuh lambat ah masuk nyer...

TAPI NEYH LAH DIE.......



now show time..jeng3! =) nk kate aku menang loteri tuh xlah ken sbb aku sendry thu mende tuh haram nak main...so nak dijadikan cerita aku dapat adeah dr MSN N9 sbb aku meng medal ary tuh....aku pon ngn cai pergilah menerima HADEAH tuh!

ha nampak mnyak sampul tuh?itsss moneyy!!!


alo2 somel nyer!!!rindu3...

da tuh plak aku gie dua jew ngan mamat neyhh!
yg len xley masuk kata nya lah ken....
kami dua jew lah bergambar sakan!


pahtuh plak sambung gie karok!

skung duit kami hampir habeh...spearuh da bg kat ibu masing2...yg separuh ag ttbe da kat habeh...ntah kitewowg wat pew tah....

tp tuh lah aku nak camera bru lahh!!!
MACAM MANA????


No comments: