Sunday, August 8, 2010

AKU YANG PELIK SUKA YANG HITAM

ha sadis lah adoiyaiii....
camna nak cckp xley nak di gambarkan lah...
neyh aku nak jiwang ckit...sory merapu jap!
...............
............
.........
.......
.....
...
..
.

btol lahhh saya rindu sgt anda
bile nampak aduh bedebar sungguh
nak gugur da jantung neyh tangan sejuk taw x
rindu tuh perghh xpat lah bayang kan haa...

papew pom sonok2 dapat lepak sama2
saya suke sngat2 rindu2 terlampau2
hamek kau (^_^)
biar pom berdebar adeh!
eeeee xthu lah camna nak cakp ken

saya KERINDUAN pada nya oooo..


p/s: perggghh baik x ayat aku..hohoho..ttbe jiwang ayat trus tuka kenn..bek jew plak aku...
tapi

AKU  SAYANG DIE SAJEW LAH

tp sayang aku xley lebey dari itu...
aku bukan lurus dan xken terjebak untuk skian kalinya..
mnyak mende HITAM da die wat kat aku..
pahit wooo..
sungguh pandai memanipulasi tp aku mudah mengkap nyerr
higher detection
aku nmpk jew sume ahh


tp tuh lah it just

xnampk org laen ag neyhh
adoiyaii
muncul lah anda!!!

SEGERA


neno!neno!neno!neno!




No comments: