Monday, July 5, 2010

SANGAP AKU NEYH HAA!

yup sngat terang dan ternyata k.
kesengapan yg menyerlah lah.
aku sumpah xtahan..
grrrrrrrrrr sejuk k!


lokasi: toyata service centre seremban
(bukan dekat kutub utara pom)
time: 3.00ptg
keadaan:sejuk gilew vavi + buhsan + sangap

eee da lama aku tggu neyh haaa..nak beku lak tgn aku ken sampe aku xley nak type pom...cam haram da aku asew neyh haa k!beku da haa...da lah buhsan gilew vavis bg plak tb sport pahth ulangan nyer paraguay vs jepun!eee motif lah plak haa..sume org tua2 plak dalam center neyh seko pon xdew mamat hensem.law x ley lah aku cuci matew aku ken!ahahha..sangap2!ntah papew jew plak.maaaf merapu sebentar..

neyh ntah sampe bile aku kene tggu neyh ken..dulu penah kot dari pg sampe pntg xsiap2 ag.aku lah punyer paling lama ken!sengal ubi tol..sib bek lah cny adew wifi enn....law x lagi sanggap lah aku neyh aaa....grrrrrr!!

p/s: sumpah aku jiwa kacau.time kaseh lah awok eh!kenapa lah ken???

No comments: