Saturday, July 17, 2010

AKU DAH BALIK DA!

ha yup sampe da aku k!
so xnak update banyak sumpah lah penat...
gamba2 aku post esok2 k!
adeah sume da bg da...
tggu DILAH jew xbalik2 ha...

ha dis is for si hitam!len kaler ckit!weee=)
mamat blakang abaikan malas nak edit

haaaa...dak2 neyh aku bg ros merah sorang satu.tgh jumpe apek terjumpa lak ngn 'geng die' !adeh sadis jew enn..xdew kantoi2 k!..sowy lah bro meng da budget ngam2 jew nak beli tok mbe2 yg rapat..pergh law nak beli satu bakti neyh memng muak lah enn...

DA MALAS NAK TULIS!

p/s: yekew bukan awok punyer haa????

4 comments:

Nurul Binti Ibunya said...

selamat kembali!
bunga ros untukl gua satu..

yayahidayah said...

huhuhu...thanx..nak rose?
sila datng ke pulau pinang dengan segera!

Umie Nadhirah said...

bunga biru :)

yayahidayah said...

cmil enn!