Saturday, June 19, 2010

CAMERA

ha camera aku osak.mongokss ahhh.geram weyh tuh lah camera aku yg adew bukan pom yg mahal tp barang yg aku adew harus aku hargai weyhh.tp apakan daya die dah mati.eeeeeee sengal lah napew lah nak osak tyme neyh ken.yew lah tyme gamba kat sukma xbnyak pon aku dpt hamek tuh lah yg xbest tuh.tp nasib bek ahh xgie manew2 sgt.

nak camera bru ley x ibu?haaa menci nyer xdew.aku letak jew camera tuh lam beg ken.xpenah tggal lah...haaa...sadis weyhhh....waawawawa...even aku nyer bukan yg dslr yg budak2 telah menjadkan trend pada masa kini camera aku tuh bnyak memberi sumbangan kat aku.memberi kenangan.wawawa!

xkesah lah camera apew aku nak beli pas neyh yg pntg nak jugak.coz im off to lamgakawi this thursday...weee...wa xsabo wooo!tp ttp xpuas camera aku xdew...




NAPEW KO ROSAK HAAAAA?

2 comments:

muhammad adam said...

sedey gile ah..xpe2..sabor tu sproh dari pd iman.hehe

yayahidayah said...

ha taw xpew...even besew jew tp tetap sadis....eeee menci ahh!