Sunday, June 20, 2010

BERAKHIRLAH SUDAH!

selama 2 minggu aku duk Uitm Lendu perkampungn sukan tok game bowling sepak takraw ping pong menembak memanah n olahraga.yg len adew yg kat poli merlimau.tu lah pak itam aku duk c2.sengal tol lahhh....law duk sekampung ken beshh...xpew lah da berlalu da pom sume.atleast dpt jugak aku berjmpa dikau.

NEGERI SEMBILAN TEAM!

aku stat game sabtu maen single k.yup kenervesan aku tetap adew even da men sukma 4 kali da..hahaha...ntah papew jew ennn...so men sumpah ah truk gilew.truk sngat2.lagi2 manusia tuh adew kat blakang yg duk blame aku xhabeh2 tuh ennn...haa lagi ah mcm cibai aku men..so memng truk gilew2 ahhh..xpayah citew..sib bek kery dtg ptng tuh lega ckit enn even kejap jew ♥

2nd day die xjage aku da.so aku men okiew dri yg single ennn,aku double ngn nadia.yewlah better lah dry single enn.kejap2 jew die dtg tgk.sbb coach aku adew kat c2.so xpew ah.

then akhirnya mix double aku ngan cai dapat GOLD okiew.gilew ah siap break record for the total pnfall.mmg gempak actually xbudget pom ley menang yew ah masew game ke 5 men truk plak sib bek tercover last game ken.n pengetahuan kowang manusia tuh da xdew balik semban da.xdew sapew pon duk blakang kitewong men sendry jew dengan aman.



pahtuh next day trios.aku nadia n ainul.dpt no 5 jew.adeh!memng xdew rezeki ahh..kitewog sume baling solid ah tp tetap adew jew tinggal pin.okiew meng susah gilew kitewog ank dpt strike tyme tuh.


final day team.men dalam keadaan agak tertekan.sebb adew cetrun peops terlalu mengharapkan medal.bukan xley wat pon.adew chance jew na menang.tp pressure semakin bertambah2.so memng susah ahhh...pahtuh plak aku nyer kaki cramp tyme game.so bilew aku nak baling th step sungguh lah xbetol dan xley nak stay.sumpah SAKIT gilew okiew!

pahtuh adwplak master.ainul sowng jew lepas.aku ckit jew kot nak lepas.tp xpew ah xdew rezeki plak nak men ken.atleast dpt da se medal.

selama disana makan lah agak kelibut ckit.kebnyakkan nyer arik sendry.tp sib bek lah adew ceturm pareny yg tolong kami beli makanan ken.mana tak nyer adew ine ite tuh kat lendu die bg makanan ikan yg da tinggal tulang jew ngn nasi putih n memang xlah kn aku nak mkn jagn harap.so kuar lah kami ber ber enam.laki jarang adew sbb tyme game xsame.

papew pon aku enjoy k memandang kan ini sukma terakhir aku.
papew pom sayang korang sume ah!
yg datg supprt sume ibu begy pak ude n family thanx
n xlupe kepada pak itam aku!

sekian!