Sunday, June 13, 2010

aku nk maki jugak



ha da 5 hari aku men kat cny. hurm wat masew neyh bwu adew 2 event jew iatu single ngn double. sok plak adew mix double. okiew aku men sungguh lah teruk and itu bukan tahap aku snayer nak maen ken.stakat average camtuh aku pon xmahu.adeh!aku xthu lah aku men hapew.slalu jew miss single pin yg adew. ntah apew ntah en.tp 2day bettr ckit dri semlm.tp still adew miss single pin.ngok ngek!

ha mari masuk tajuk entry.ha yg xley blah ah semalam.adalah satu manusia neyh ttbe jew muncul di kalangan kiteowg.sebelum neyh tyme training adew jew.tp bukan lah slalu. agak nyer tyme adew duit elaun masuk tup2!die nak muncul.actually die neyh manager kitewog nyer team.tp asew xpenah kot nak MANAGE kiteowg nyer team.org len nyer keje org len kene buat.iatu coach aku.huh!so disini satu point ntah papew.ok lah aku bukak citew ptt die lah arrange mknn tranprt sume.tp neyh tak yg die thu nak maki jew en.sume keje die xwat.memng lepas tngan ah.g submit borang kew amik mknn kew hapew en.neh sbb org kenamaan die wat mcm tuh enn!perghhh kami jelah respect tp die xley nak respct kitew.kejadah ciri kepimpinan mcm tuh enn.

k fine semlm men agak truk ah men.eh salah memng truk.besew ah law kene mara ken.ley jew time weyhh..ini abeh jew game ttbe plak die nak panas enn.ha kowang nak taw die neyh org kenamaan gak ah...adew jew pngkat kot.tp mulut sumpah cam cibai.adew kew nak mara kiteowg gune perktaan yg xptt dak2 dengar iatu 'KEMALUAN WANITA' paham2 sendry k.tak tersentap plak siap org driver tuh dengar kot.apew punyer manusia da nak mara org camtuh ken.nak maki kuar ayat2 tuh plak eennn...cam gampang weyh!weyh manusia kitewog adew perasaan kot.suke2 aty plak nak maki anak owg.pahtuh ayat die tuh.eeeeee.....

siap ckp tuh nak sepak kitewog law maen ntah papew.jgn mimpi ah nak sepak2 anak owg weyh.apew ayat xley blah.kitewog neyh prgi stakat habeh ken boreh, bg owg miskin makan lagi elok, makan duit cukai lah.neyh ayat pling power n mantap "aku xsemayang sebb kowng taw tak" yelah tgk kitewog game.pergh ayat manusia neyh.bikin aku panas.aku neyh ha yg men sempat jew nak gie semayang.die tuh stkat jge duk blakang jew bukan yg baling bola.ha xsempat kew nak smayang.ayat die tuh aku bley balas balik ahh...apew nama jew aji tp mencarut manyak kali kot.pahtuh abeh duit kerajaan die tuh?xpkir plak slama ini xhabeh en duit kerajaan buat itu ini terbngkalai.amik duit keje xjalan sume,pe jadah weyhh...memng ntah papew lah ken.so xpayah lah nak bersuara.

sumpah sekarang neyh sume xsuke ko taw x.ko da boley balik ahhh...xpayah da nak muncul2 da.ttbe jew plak tuh enn..ha pahtuh nak blame2 aku plak sbb xpat medal.motif die ko xnak malu lah konon sbb ko da letak target medal apew ko nak ken.ehhh kejadah plak enn.apew ko hengat aku xdew prasaan kew haa?sukew haty jew.sume da masak lah ngn perangai ko tuh.aku hormat ko sbb ko org tua weyhh.aku xnk ah owg ckp aku hapew,mak aku xaja sume.xdw kaitan lah.ko dah bley berambus da snyaer taw x!xdew sapew nk ko kat melaka in sekarang!xdew gune k.hnye merosakkan kotewog jew.taw?PAHAM!

BLAH LAH WEYHH!

4 comments:

Nas said...

amboih...siap tunjuk gambar jari antu...ehehehe...mmg pon xwajar org 2 cakap cm2....huhu

yayahidayah said...

hurmm taw xpew!perghh haty panas kot.
sungguh lah kureng ken!

lyndadyana said...

lex beb..
lupe nk wish..
gud lux..
men smpai lbam jari wokeh..
huhuu

yayahidayah said...

huhuh...pasrah jew enn!