Saturday, April 3, 2010

M.A.L.A.M.K.U

hurmm....
skung aku masih ag xtido
as usual lah ken..
merayap xhengat..
just mlm neyh xpuas sebab xgie karok..
da tutop daa...
last2 gie men snuker..
dgn aku2 men snuker...
adeh lah..
parok ah gny..
pahtuh g break1st trus....

MEREKA....
aku stat terjebak dengan rapat dari mereka...
atas dr kanan:ame,apek,pok kok,fadil n ****
bwh dr kanan:intan.shida,ati,dilah n aku


before dis aku kenal lama dah tp g2 jew ah...
hurmmm...
sampe lah neyh sume adew jew ngn aku...
love them all...
except that one person k...
sory ...
later i story k...
rasenyer lah kot...
da2 enough2...

rumate aku tinggalken aku...
tp xpew di adew field work kat perlis...
tp xpew aku izinkan pemergian mu lah...

MISSING YOU(aku bukan lesbian)






2 comments:

nuraimyasmin said...

aku macham kenal apek tuh. hurmmm sape eh?

yayahidayah said...

haa...
apek lah..
dak klantan..
aku asew cam ko kenal jugak jew en