Tuesday, April 27, 2010

DURING THIS TIME!

YES!2day setel sudahh paper yg paling kecuakkan melampau tuh ken...its FLUID MECHANICS..aku pon xpasti apew kaitan dak bioprocess ngn subjek neyh...dah la kene sampe level 4. gilew xsadis ah plak enn...sume nyer physics..haaa help IBU!!xthu lah ken apew yg bakal trkluar result nyer enn....adeh!sadis k...

yew lalu aku menapakan diri aku kat library..law duk bilik hurmm sungguh lah xselera...bilik yng melampau bersepah nye..hnya duk tuk tido pagi2 kuar balik mlm bwu balik....so dalam bilik memng bersepah ahh...law ak kemas kang kejap jew trus bersepah balik!!not in de mood nak kemas...duk fikir fluid neyh jew enn...
saksikanlah...


apa komen anda??gilew x ppuan camnyh??ahaahaha....kipas tuh kitewowg beli tyme PENANG dilanda KEPANASAN!sebab kami sungguh tidak tahan..dengan ini brtambah lah kesemakkan di dalam bilik ini.

ha yng neyh lak location: library....description: sama jew ennn!law dah jenis BERSEPAH tuh..hurmmm memng susah ahh!

hurmmm bilik aku dah jdk cam umah kedua dah aku asew...library yg pertama...perghh!!(yaya kew neyh??)hehhehe...plik xkowang aku camnyh??bese ah LAST MINUTE!tyme tuh lah ekn nak pulun sume..tp adew jugak aku men2...sempat gie jalan2....even paper neyh susah kot ken...eh silap GILEW VAVI SUSAH..tady tgk soalan pom cam ha TERIMA KASEH ahhh....yg pntg aku XNAK FAIL okiew...

ttbe tmpt neyh lawa plak enn..hehehehe...tgh break jap gie lunch...
USM adew cam gny kowang adew kew?(perlu kew nak bngga)




after dis paper bioanalysis..neyh lagi ahh..satu HABUK pon aku xbace ag padahal lusa esok esok kot....memang GILEW KENTANG ah ennn...mnyak lak kene bce tuh enn..grrrrr!!!


p/s: napew post neyh huru hara??hehehe

No comments: