Wednesday, April 21, 2010

ALWAYS LIKE THIS!!

hurmmm neyh pasal final lah...menDOWN ken mood aku tol lah...tady aku nyer 1st paper EXPERIMENTAL DESIGN IUK 208 method die cam statistik..lama kot s2dy ary2 duk library nak pham ken mende alah tuh ahh...tido pon ngn kertas tuh sume tp sumpah gilew susah nak paham!!terasa cam salah amik coz plak en..tp xley mnyesal sbb nak jdk saintis..adeh!

secara tulus dan ikhlas..aku gie class neyh bapew kali jew kot..ley kira kot aku asew enn..even klas stat kul 11 aku tetap xpegi..yg xley blahnyer b4 dad aku adew klas psiko, minor aku.lokasi psiko dekat lah sgt ngan kuliah iuk neyh ha..padahal psiko tuh tutor sah2 kene dtg complsry weyh!!! t xdtg die tolak markah aku..tp abeh klas dengan lajunyer menuruni tangga tanpa mengiraukan bahawa aku telah tersermpak ngn lecturer yg aja iuk...SOWY
DR ABBAS F MUBAREK ALKARKHI(pak arab bedah)

lagi tidak mnghadirkan diri di waktu computer lab...ha lagi2 die x amik attndnce..sah2 lah lagi aku xpergi..walhal klas xsampe sejam kot..hurmm dan lagi lab tuh kat skewl (industrial technology).skewl aku sungguh berdekatan dngn desaku so aku nak jerit dr bilik pon ley dengr!gila sadis ah enn!!bapak ah PEMALAS!!yes bcuz klas di waktu ptng yg sah2 membuat mata aku neyh ha stim jew enn..bila nak test computer ha bwu terhegeh nak pegi tgk ken..

adoiyaiii..bila lah si yaya neyh nak berubah haa??sumennyer last minute ken..tp aku asew ssh kot aku nak ubah tabiat aku neyh ken..tp yg pntg aku wat aku siap lah..even aku wat nak ngis lah ken..(song mood:jgn pernak berobah by ST12)rindu apek!ehehehe..lama xgado

napewlah coz aku neyh susah haa??
BIOPROCESS TECHNOLOGY
spew nak exchange coz ngn aku..
erk bley lah plak enn!!melampau

have 5 papers to go!!after this all killer paper xcept english lah ken...so memng aku aken duk library muke aku jew kat c2...ary2 aku...tp tuhlah nak exam bwu nak jeguk library law x HARAM ah kaki muka apatah lagi hidung nak jejak enn...

so each paper habeh aku aken luahken perasaan aku disini...apa yg telah aku wat ke atas nyr..
nak jugak mencarut: MONGOKSSSS!!(sopan ckit)

2 comments:

Anonymous said...

kentot ko pak arab aku....
-bed-

yayahidayah said...

malu tp mahu!