Friday, April 16, 2010

AKU MARAH SIYAL!!

haaa neyh saat aku nak maki2 org yang sungguh lurus dan xtahu kew yg die tuh kene kencing..bodohyer lak ai manusia cam ko neyhh..malu weyh aku sebagai seorang PEREMPUAN sbb kita sekaum.blaja memang da tinggi da tp LURUS ko tuh bertingkat2 lah...kalah bangunan plng tinggi kat usm neyhhh..2lah aku yg sama kaum cam kau neyh plk yng malu sebab MACAM kau xnmpak padahal aku asew ko thu jew kot..tp perlu kew ko nak buat2 xtahu...ko xrasew sakit hati kew haa?maybe sebab ko xnampak kot apew yg aku nmpk..sebab aku neyh sume serba serbi tahu..ko tuh apew thu..just follow wat he say...sumpah like hell lahh...


ko memang LURUS BENDUL..n kalah lah sume nyer...LEMBAP untuk memikir..LEMBAP untuk mentafsir..LEMBAP untuk bertindak.


Memang btul lah si anonymous tuh ckp..ko neyh xnmpak2 lagi kew hapew yang berlaku..mende tuh depan mata kau kot.ko xnmpak kew AKU kat citu.pahtuh xley nak mentafsir kew mende tuh sendry.xken aku nak bgthu ko depan mate plak ken..nmpak sgt plak ko tuh LURUS.DAMN UR SO SLOW GIRL.adoiyaii sengal tahap cipan ahh!!ha da tuh bila aku nak bgthu the truth xnak dengr.tkot nak jumpe.apew ko hengat aku neyh mkn org kew hapew.aku law nak thu kebenran xsalah kot nak gie dengar kew..ini huh!!dengr jugak ckp org yg die duk caya sgt tuh kenn...

bila aku bg thu thru msg hurmmm..jwapan ko memng da memuasken hati aku tp ko tipu and ko still caya kat kat kaki kencing tuh...adeh lah ko nyehhh...BENGAP nyer lah sgt...ko nak aku bawak ko tunjuk depan mata LAGI SEKALI..aku asew ko neyh aku kene belikan kanta pembesar kew hapew.nak suh ko TENGOK apa yng belaku..n law ko still xpaham2 lagi.hurmm xpayah lah ken...xley wat pa lah enn..sebab ko tuh da memang SUNGGUHLAH LURUS.even yg kaki kencing neyh pon sendry duk ckp ko tuh lurus bendul.ko xdengr kot dari mulut die sendry weyhh.."T**I neyh MEMANG LURUS pom.apa aku suh wat sume nyer die ikot.dari aku nak wat die mara tp aku plak yg mara sebab dia yg XPAHAM"..kau nampak tuh ayat die..MEMANG LURUS pon...apalah weyhh..malu aku taw x!!

so kepada si LURUS diatas kenapa lah aku salahken kau padahal seprti kau mangsa keadaan..ko hnya lah sebagai mengisi ruang yg KOSONG.but come on lah dear..sedar lah ken diri anda dari keLURUSan anda itu..tolong lah nmpak ken..wake up minah LURUS!!ko neyh LURUS sungguh senang owg nak kencing ko lagi2 yg memang kaki kencing tuh ken..


si kaki kencing ko jgn lah wat LIKE THERE IS NUTHING HAPPEN BEFORE THIS!!


hurmmm entry neyh memang aku panas...aku xtaw napew aku sungguh terbakar ngan minah LURUS neyh ken..plik aku..sowy ayat kurang sedap..jarang aku maki depan public(erk yekew) tp SUKA ATY AKU LAH!!! aku punyer ken..adew aku kesah ko nak masuk campur haa???

apew yg aku nak wat skung: ketuk pin2 bilik ko...bagi ko sedar ckit apa yg berlaku!!Meh aku dush2 hotak ko kasi center ckit


p/s: ayat aku boley lagi mantap dri ini.just xsampi aty jew...dr dulu aku nak tolong ko cuma ko yg xnak tolong diri sendiri!!up 2u k dear...

No comments: