Saturday, April 24, 2010

AKHIRNYA

aku pon xpsti napew lah aku rindu dak2 neyhh ken
plik jew aku asew...
saat2 aku duk lam library nak mentelaah....
ttbe kowng lalu..
sumpah weyhh ttbe aku rindu ko sep2 klate neyh...
adoiyaiii..terus aku msg seko2...
RINDU KOWANG~~
adoiyaiii perlu ke???
padahal kowang dekat2 jew kat cny xjauh kot...
tp betol lah lama x mamam sama2 ken2..
heheeheh...

finally kita mkn sama2..yes!!sumpah nak ckp jugak..RINDU NYERRRR!!law ibu nmpk neyh sah2 die ckp buang tebiat kew anak aku neyh haa???haahhahha...aftr makang2 cadngan terbaik muncul.KARAOKE.memng feblet kitewog gie karok.hehehehe...xdew tujuan karok jugak tujuannya.pergilah kami ken..

permasalahan berlaku apabila kami bergerak..POLIS..adeh memang da sadis da..kesalahan yang dilakukan:>>>kete plak roadtax MAMPOS!!hurmmm aku plak xbwk papew license ic ha kad mtrix,..gilew x???hurmm kecuakkan trus berlaku...moto apek die nyr plat problem apew ntah die ckp no x timbul adalah merupakan satu kesalahan.tp masing2 redah n wat duno jew..tp dalam hati CUAK kot doeh!

ahkhirnya lepas dan meneruskan niat karok tuh then settle pulang ke USM!!

nak bgthu neyh: sok ptng aku adew paper final...hurmm sib bek ENGLISH..hehehe..

No comments: